>Prestatii sociale oferite:
1. Efectuarea Anchetei Sociale Pentru Comisia De Expertiza A Persoanelor Adulte Cu Dizabilități;
2. Intocmirea Dosarului de Indemnizatie de Insotitor;
3. Intocmirea Dosarului de Asistent Personal al Persoanei cu Handicap Grav
4. Eliberarea cardului de parcare pentru Persoanele cu Dizabilități;
5. Acordarea Gratuității Privind Transportul In Comun Pentru Persoanele Cu Dizabilități;
> 1. Efectuarea Anchetei Sociale Pentru Comisia De Expertiza A Persoanelor Adulte Cu Dizabilități:
-
Acte necesare:
-Scrisoare medicală de la medicul familie pentru persoanele care se prezintă pentru prima oara la Comisia de Evaluare a Persoanelor Adulte cu Handicap ;
-Certificat handicap (daca solicitantul deja a fost incadrat într-o categorie a persoanelor cu dizabilități);
-Referate sau acte medicale de la medicii specialiști;
-Carte de identitate;
-Cupon pensie sau adeverință de venit ;
> 2.Intocmirea Dosarului de Indemnizatie de Insotitor:
-
Acte necesare:
– Cerere tip;
– Certificat de încadrare în grad de handicap;
– C.N/B.I./C.I. –persoana cu handicap și reprezentant legal (daca este cazul);
– cupon de pensie/adeverinta de venit pentru persoana cu handicap (daca este cazul);
– document medical în care să rezulte diagnosticul persoanei cu handicap;
– adeverință de la AJPIS pentru copilul cu handicap cu vârsta între 3 – 7 ani, ai cărui părinți sunt salariați;
– extras de cont pe numele persoanei cu handicap adulte (daca doreste virarea banilor in cont);
– hotarare judecatoreasca în cazul în care persoana cu handicap este interzis judecătoresc;
– BI/CI tutore în cazul în care persoana cu handicap este interzis judecătoresc;
> 3.Intocmirea Dosarului de Asistent Personal al Persoanei cu Handicap Grav (2 dosare) :
-
Acte necesare pentru persoana cu handicap:
- Cerere tip (de la ghiseul 1);
- C.N/B.I./C.I. pentru persoana cu handicap , asistent personal și părinții copilului cu handicap;
- document de venit al bolnavului;
- adeverință medicală (de la medicul de familie) din care să rezulte că persoana ce solicita angajarea (viitor asistent personal) este aptă pentru a îngriji o persoană cu handicap;
- certificat de încadrare în grad de handicap;
- document medical recent din care să rezulte diagnosticul persoanei cu handicap;
- hotarare judecatorească în cazul în cazul în care persoana cu handicap este interzis judecătoresc;
- B.I/C.I tutore în cazul în cazul în care persoana cu handicap este interzis judecătoresc;
*ACTELE SE DEPUN LA GHISEUL NR. 1 DUPA SOSIREA ACORDULUI DE LA D.G.A.S.P.C!*
Acte necesare pentru angajarea asistentului personal al persoanei cu handicap grav:
*ACTELE SE DEPUN LA BIROUL DE RESURSE UMANE DUPA SOSIREA ACORDULUI DE LA D.G.A.S.P.C!*
- COMPLETARE DECLARATIE DE OPTIUNE PENTRU ASISTENT PERSONAL LA D.G.A.S.P.C BUZAU
- Cerere de angajare;
- Angajament;
- Declaratie privind consimtamantul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal;
- Curriculum vitae;
- Act de identitate (BI / CI) al asistentului personal;
- Actele de studii (diploma sau adeverinta de la ultima scoala absolvita);
- Actele de stare civila;
- Carnet de munca si / sau adeverinta de vechime sau raport REVISAL de la ITM;
- *Daca persoana solicitanta nu a mai lucrat niciodata va completa o declaratie pe proprie raspundere;
- Adeverinta medicala emisa de medicul de familie in care se specifica clinic sanatos, apt pentru angajare ;
- Cazier judiciar;
- Certificat de integritate comportamentala (de la politie);
- Act de indentitate (BI / CI ) al persoanei cu handicap / certificat de nastere pentru copilul cu handicap;
- Certificatul de handicap al persoanei care necesita asistent personal;
- Acordul scris al familiei sau al sustinatorilor legali in cazul persoanelor cu handicap grav fara discernamant;
- Extras de cont (Banca Transilvania / ING Bank/ Raiffaisen Bank / BCR / BRD / CEC);
-
Pentru persoanele pensionate : decizia de pensionare.
Pentru persoanele cu handicap pensionate : cupon de pensie sau decizia de pensionare a persoanei cu handicap grav.
Pentru nevazatori :adeverinta de la Asociatia Nevazatorilor Buzau.
Nota: Pentru fiecare caz in parte se efectueaza ancheta sociala si vizite periodice la domiciliu
> 4.Eliberarea cardului de parcare pentru Persoanele cu Dizabilități:
-
Acte necesare:
– Certificat de încadrare în grad de handicap;
– Carte de identitate (persoana cu handicap și/sau reprezentant legal);
– Fotografie tip buletin (persoană cu handicap) sau a reprezentantului legal dacă persoana cu handicap nu este majoră sau este interzis judecătoresc);
> 5.Acordarea Gratuității Privind Transportul In Comun Pentru Persoanele Cu Dizabilități:
-
Acte necesare:
– Cerere tip;
– Certificat de încadrare în grad de handicap;
– C.N/B.I./C.I. –persoana cu handicap și reprezentant legal (daca este cazul);
– Hotarare judecatoreasca în cazul în care persoana cu handicap este interzis judecatoresc;
– BI/CI tutore în cazul în care persoana cu handicap este interzis judecatoresc;